نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خبرهای پنجره ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش هفتم

خبرهای پنجره ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش هفتم

روزهای نقل و انتقالات داغ تابستانی اغاز شده و هواداران یوونتوس در انتظار خرید و فروش تیم محبوب خود می باشند. در ادامه سر تیتر مهم ترین اخبار روز نقل و انتقالات یوونتوس را با هم مرور خواهیم کرد.

 

― ولاهوویچ سال‌ها در تیررس یوونتوس بود اما واقعیت این است که حضور او در تورین توجهات را به خود جلب نکرد. او اکنون یکی از گزینه‌های قابل‌مذاکره یووه در مارکت تابستانی‌اش است؛ ولا البته به شرطی از بیانکونری جدا خواهد شد که پیشنهادات جذبش بتوانند پیش‌شرط‌ها و نظرات باشگاه یوونتوس را تأمین کنند. نباید این حقیقت را نادیده انگاشت که او معمولاً مصدومیت‌های سریالی در کشاله ران خود دارد و این می‌تواند فاکتوری دافعه‌برانگیز در بازار نقل‌و‌انتقالات به حساب بیاید. شخصاً بعید می‌دانم یووه بتواند ولاهوویچ را با 80 میلیونِ مدنظرش بفروشد. / پیشنهاد دستمز یوونتوس برای آدرین ربیو نیز 7 میلیون یورو است؛ رقمی که پیش‌نویس قراردادش نیز روی میز مدیریت باشگاه آماده است. مشکل البته نه ربیو که مدیر برنامه‌های اوست؛ کسی که با خریدن فرصت در انتظار بررسی سایر پیشنهادات است. / اگر رابیو در یووه بماند، پروژه میلینکوویچ‌ساویچ صرفاً یک فرصت نقل‌وانتقالاتی در ماه آگوست خواهد بود که آنهم با توجه به سرسختی‌های لوتیتو کمی دشوار جلوه می‌کند. با وجود اینکه مدیر لاتزیو دیگر آن دست‌بالای سابق را ندارد اما نقطه‌ی عدم‌تفاهم او و یووه بر سر 10 میلیون یورو است؛ جایی‌که او خواهان 40 میلیون به‌علاوه‌ی انتقال قرضی پله‌گرینی و روولا است و یووه روی عدد 30 میلیون پافشاری می‌کند. / شنیده‌ها از مذاکرات و توافقات پشت‌پرده میان یوونتوس و گالاتاسرای حاکی از آن است که یووه با زانیولو و مک‌کنی با گالا هم‌مسیر شده‌اند اما این فرآیند ممکن است تا ماه آگوست به طول بیانجامد؛ زمانی که تصویر واضح‌تری از شرایط کلی دو باشگاه در دسترس باشد. / درخواست بالای فدریکو کیه‌زا از یووه را نیز تحریک‌آمیز ارزیابی نمی‌کنم، چراکه در همان ابتدای عقد قرارداد به او این قول داده شده بود که رفته‌رفته دستمزدش با بازیکنان رده‌بالای تیم برابر خواهد شد. (Marco Guidi روزنامه‌نگار La Gazzetta dello Sport در گفتگو با برنامه تلویزیونی TvPlay)

 

― به زودی جلسه‌ای میان مدیران یوونتوس و مدیربرنامه‌‎های ماتیاس سوله، هافبک/مهاجم 20 ساله و آرژانتینی بیانکونری با موضوع رسیدگی به وضعیت تمدید قرارداد و آینده‎‌ی این بازیکن برگزار خواهد شد. در قرارداد اولیه‌ی سوله که سال آینده به پایان می‌رسد، بندی وجود دارد که به بانوی‌پیر این اجازه را می‌دهد که قرارداد این بازیکن را در صورت رضایت تا سال 2026 تمدید کند. مدیران یووه مایل هستند تا با اندکی تعدیل در برخی از بندهای پرداخت دستمزد او و رساندن این مبلغ به حدود 1 میلیون یورو، سوله را همچان در اختیار داشته باشند. علی‌رغم رسیدن چند پیشنهاد برای او از ایتالیا و خارج از این کشور، او در ایده‌ها و هدف‌گذاری‌های مدیریت باشگاه یکی از بازیکنانی‌ست که می‌توان روی آینده او حساب باز کرد؛ به همین خاطر در مارکت تابستانی تنها احتمال ممکن در خصوص ترانسفر او، انتقال قرضی بدون لحاظ کردن بند خرید خواهد بود. (Tutto Juve)

 

― جدیدترین خبرها حاکی از این است که واپسین دیدار میان نماینده باشگاه یوونتوس با ورونیک ربیو چند روز دیگر برگزار خواهد شد و چنانچه نتیجه مذاکره منفی و توافقی حاصل نشود، یوونتوس بلا درنگ به سراغ گزینه‌های آلترناتیو خود خواهد رفت. طبق شنیده‌های خبرنگاران نزدیک به باشگاه یوونتوس، داویده فراتِزی محتمل‌ترین گزینه برای جایگزینی آدرین ربیو خواهد بود. با توجه به افشای علاقه این بازیکن به یووه، بیانکونری دست‌بالایی نسبت به اینتر پیدا کرده و فروش کولوسفسکی نیز دست این باشگاه را برای هزینه کردن بازتر گذاشته است. از سوی دیگر درخواست کلودیو لوتیتو برای آزاد کردن سرگئی میلینکوویچ‌ساویچ نیز 40 میلیون به اضافه انتقال قرضی نیکولو روولا و لوکا پله‌گرینی است؛ مطالبه‌ای زیاد‌خواهانه که بعید است بانوی‌پیر به این راحتی‌ها زیر بار آن برود. (Ciro Venerato / La Domenica Sportiva Estate)

 

― اتلتیکو مادرید هم به فهرست علاقه‌مندان دوشان ولاهوویچ افزوده شد. این باشگاه اسپانیایی که به شدت در جستجوی مهاجمی جوان و توانمند است، این فوروارد صربستانی را واجد شرایط مدنظرش یافته و آماده است تا پس از تعیین تکلیف آلوارو موراتا، یانیک کاراسکو، مارکوس لورنته و توماس لمار (که دیگر بخشی از پروژه این باشگاه نیستند) به سراغ فرآیند جذب ولاهوویچ برود. در این میان، آلوارو موراتا می‌تواند به بخشی از توافقِ احتمالی میان دو باشگاه بر سر انتقال دوشان ولاهوویچ اضافه شود. (Diario Gol)

 

― جووانی مانا، مدیر ورزشی یوونتوس نکست‌جن در شرف تمدید قرارداد خود با باشگاه یوونتوس تا سال 2025 است. (Tutto Juve)

 

― پیشنهاد پرداخت 30 میلیون به اضافه دنیس زکریا، جدیدترین پیشنهاد یووه برای راضی کردن کلودیو لوتیتو و فراهم شدن شرایط انتقال سرگئی میلینکوویچ‌ساویچ از لاتزیو به یوونتوس است. (Corriere della Sera) + (La Stampa)

 

― عدم حضور کریستیانو جونتُلــی در مراسم معارفه رودی گارسیا (سرمربی جدید ناپولی) و اعطای نقشی پر رنگ‌ به مائوریتزیو میکلی در تصمیم‌گیری‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه، احتمال جدایی جونتُلی و پیوستنش به یوونتوس را بیشتر از هر زمان دیگری کرده است. (Sportitalia)

 

― فیورنتینا یکی از جدی‌ترین رقبای یوونتوس بر سر راه جذب نیکولو زانیولو، هافبک هجومی 23‌ساله‌ی گالاتاسرای به حساب می‌آید. با این همه عدم توانایی ویولا در تأمین مالی بند فسخ 35 میلیون یورویی او، آنها را عملاً از یوونتوس عقب‌تر نگه داشته است. (Sky Sport)

 

― وویچنک شزنی، سنگربان 33 ساله یوونتوس که تجربه‌ 6 فصل حضور در این باشگاه را پشت سر گذاشته در گفتگویی با تکذیب شایعه جدایی‌اش از یووه، خاطرنشان کرده که هرگز او را با لباس تیم دیگری نخواهند دید و تا ژوئن 2025 (زمان اتمام قراردادش با یووه) در این تیم باقی خواهد ماند. (Tutto Juve)

 

― باشگاه بولونیا با ارائه درخواستی به یوونتوس، وضعیت ترانسفرینگ ساموئل ایلینگ‌جونیور، ماتیاس سوله، نیکولو روولا، فابیو میرتی و نیکولو فجولی را استعلام کرده و آمادگی‌اش برای پیگیری انتقال هر یک از بازیکنان یاد شده به جمع خود را اعلام کرده است. بولونیا حاضر است برای هر یک از نفرات یاد شده مبالغی از 10 الی 15 میلیون پرداخت کند. (Il Resto del Carlino)

 

― ویکتور نِلسون، مدافع 24 ساله و دانمارکی گالاتاسرای جدیدترین گزینه مدیران یوونتوس برای انتقال به این باشگاه در تابستان پیش‌رو است. این مدافع ملی‌پوش که در دو فصل اخیر یکی از بازیکنان تقریباً ثابت تیم ترکیه‌ای بوده می‌تواند با گزینه‌هایی مثل آرتور ملو، الکس ساندرو یا وستون مک‌کنی نیز معاوضه شود. (Tutto Juve)

 

― باشگاه فیورنتینا آماده است تا پس از شکست در مذاکرات خود برای انتقال ماکسیم لوپز، هافبک دفاعی ساسوئولو به فلورانس، نظر یوونتوس در خصوص امکان انتقال نیکولو روولا به این تیم را جویا شود. با توجه به علاقه یووه برای حفظ روولا بعید است بنفش‌های فلورانس بخت چندانی برای این ترانسفر داشته باشند؛ هرچد اتفاقات روزها و هفته‌های آینده در خصوص خط میانی یووه می‌تواند بارقه‌های امید برای ویولا را همچنان محفوظ نگه دارد. (La Nazione)

 

ارسالی از جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: